viernes, 24 de mayo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 159 - SUICIDAL TENDENCIES, Razzmatazz 2, Barcelona, 4.7.01


Feia vuit anys que no veia ST en directe, i en tenia moltes ganes. MIKE MUIR portava una banda diferent, d’on només coneixia el MIKE CLARK (guitarra) i l’altre guitarra, DEAN PLEASANTS (INFECTIUS GROOVES), que era el substitut del nostre amic ROCKY GEORGE. Però com sempre era una boníssima banda. ST era un escola de grans músics! Recordo que el bateria i el baixista eren molt joves, i que tocaven de collons. Li vaig estar donant molta canya al baixista, i ell m’ho va recompensar donant-me la pua en mà. El bolo va ser brutal, com sempre, des de principi a fi. Ni un moment de repòs, ni un moment d’avorriment, ni un tema que no em molés. Ho vem passar super bé! I al final del bolo vaig estar parlant una estona amb JOSH PAUL, el baixista que havia substituït ROBERT TRUJILLO, i que m’havia dat la pua en mà mentre feia el concert. ST mai no deceben.

 






No hay comentarios:

Publicar un comentario